מדיניות משלוחים

אספקת המוצרים
החברה תפעל כמיטב יכולתה לספק את המוצרים שנרכשו באתר לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח בעת ההזמנה. האחריות להזנת פרטי משלוח נכונים ומדויקים חלה על הלקוח בלבד.

זמני אספקה
ברוב המקרים המוצרים מסופקים בתוך 3–7 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה. זמן האספקה המרבי הוא עד כ-14 ימי עסקים, אך ייתכנו מקרים בהם זמן האספקה יהיה שונה, בהתאם לכתובת הלקוח, זמינות המלאי ותנאי חברות השילוח. ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחגים רשמיים.

עלות משלוח
מחיר המוצרים באתר אינו כולל את עלות המשלוח. עלות המשלוח מחושבת ומוצגת ללקוח בעת ביצוע ההזמנה, ועשויה להשתנות בהתאם לכתובת הלקוח, שיטת המשלוח ומבצעי החברה מעת לעת. ייתכנו גם מבצעי משלוח חינם על פי החלטת החברה.

אזורי חלוקה
החברה פועלת לספק מוצרים לכל חלקי הארץ, אולם ייתכנו כתובות שאינן נכללות באזורי החלוקה של חברות השילוח. במקרים כאלה החברה תיצור קשר עם הלקוח ותציע חלופות כגון משלוח בדואר, איסוף מנקודת חלוקה או ביטול העסקה.

עיכובים ואי-אספקה
החברה עושה את מירב המאמצים לעמוד בלוחות הזמנים, אולם אינה אחראית לעיכובים או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, נסיבות חיצוניות שאינן בשליטתה או תקלות אצל חברות השילוח.

מעקב משלוחים
ככל שהשירות זמין, פרטי מעקב יועברו ללקוח לאחר שהמשלוח יצא מהמחסן.

אי-מסירה
במקרה שהמוצר הוחזר עקב פרטים שגויים או חוסר מענה מצד הלקוח, החברה רשאית לחייב את הלקוח בעלויות המשלוח החוזרות או להציע פתרון חלופי בהתאם לשיקול דעתה.